28 de maig del 2007

Record de la Provença





Avui he posat aquestes fotos de una manteta de sofà k vaig fer l'any passat.Era la primera k feia amb una miqueta més de dificultat. Les robes són totes de la Provença de França,és un lloc k hi viatjo molt sovint.Sempre m'han enamorat aquestes robetes,fins k al final en vaig fer aquesta manteta.
També va servir per fer proves d'acoltxar a màquina, vaig fer molts desastres perquè m'hi vaig posar "a pelo" , sóc molt impacient i no vaig fer cap prova....i es clar "tot es paga aquesta vida " em deia la meva àvia!!!Però jo sóc de les que pensen k tambè és una manera de apendre.
Vaig disfrutar molt fent-la!!


12 comentaris:

  1. Que xula!!!!!Aquestes teles m'encanten, i com les has combinades!!!!

    ResponElimina
  2. Maquíssima!!! A veure si al final hauré d'anar de vacances a França (aquest quilt de la provença i les teles de la bossa de les nous), m'agrada molt...

    ResponElimina
  3. Uau, m'encanta! ostres, és maquissima, de debó! Felicitats!

    ResponElimina
  4. Passa't pel meu blog, t'ha tocat un meme.

    ResponElimina
  5. Es molt bonica!!! Superestiuenca. És que les teles de la provença són meravelloses. M'agrada molt.

    ResponElimina
  6. es chulisimas, las telas son preciosas y los colores me encantan !!!!!!!

    ResponElimina
  7. L'estiu passat vaig estar a Avignon i tot era sabó, lavanda i teles d'aquestes, és un lloc meravellòs. No m'extranya que la Provença hagi estat font d'inspiració de tants artistes ...com tu.

    ResponElimina
  8. Quines teles més xules!!! Queda una combinació molt alegre!

    També t'ha tocat un meme al meu blog....ni que sigui per curiositat, passa't a llegir-lo!

    ResponElimina
  9. M´agraden molt les robes, t´ha quedat super xula!!!

    ResponElimina
  10. ei, m`agradem molt tambè, aquestas robas son molt maques i la manteta tambè, bona combinaciò de colors.

    ResponElimina