10 de maig del 2007

Ara va de bosses !




Agafo l'idea de la Laura,i us ensenyaré la primera bossa k vaig fer.

Jo he fet poquetes classes de patch, primer em van ensenyar evidentment el log cabin,i....vaig quedar alucinada!!! Ostres no m'hagues pensat mai com es podia fer.!! Despres la pinya ...i aqui teniu la bossa k vaig fer amb els primers quadradets k tenia. Recordo k vaig preguntar...i ara com la faig labossa? La resposta va ser sencillament...fas tres bosses i una va adins de l'altre...i ja està.... però al cap de setmana m'hi vaig posar i ...al final va sortir la meva primera bossa.




6 comentaris:

  1. Es maquíssima!!! Pero no entenc lo de les 3 bosses, jo en faig només 2, la de fora i la que fa de forro ????

    ResponElimina
  2. Laura: He escrit les paraules textuals k em va dir la meva profe,una bossa el la de la roba externa,l'altre es una bossa feta amb el farcit (guata) i l'altre és el forro.Despres vaig veure els problemes k m'anaven sortin,per exemple no sabia com fixar-les. Ara a la pràctica he fet de tot.En general hi poso guata de cotó i ho acoltxo una mica i després faig el forro,i ho ajunto tot i ho acabo amb un bies adalt.Altres ho cuso hi ho giro.També ho he fet amb akella fiselina k es planxa hi es una mica rigida i li dona més cos.

    ResponElimina
  3. Laura: He escrit les paraules textuals k em va dir la meva profe,una bossa el la de la roba externa,l'altre es una bossa feta amb el farcit (guata) i l'altre és el forro.Despres vaig veure els problemes k m'anaven sortin,per exemple no sabia com fixar-les. Ara a la pràctica he fet de tot.En general hi poso guata de cotó i ho acoltxo una mica i després faig el forro,i ho ajunto tot i ho acabo amb un bies adalt.Altres ho cuso hi ho giro.També ho he fet amb akella fiselina k es planxa hi es una mica rigida i li dona més cos.

    ResponElimina
  4. Molt maca!!Jo també he possat només dues capes,no li he possat guata. Ara per l'estiu la podries portar, aquests colors són molt macos.

    ResponElimina
  5. Valeeeeeeen, ara ho entenc. Jo tb faria les peces exteriors, les acoltxaria i les muntaria i després faria la bossa interior de forro. De l'altre manera ha de ser complicadíssim i la guata no serveix de res, només per donar-li gruix.

    ResponElimina
  6. Ostres, que maca que t'ha quedat! molt bé! que maques les pinyes! A mi també m'encanta fer bolsos!!! ;)

    ResponElimina