3 de maig del 2007

Fer pa

Fer pa...tota una aventura !!

Us explico: Jo disposo d'una màquina k fa la massa del pa ..i també cou el pa, s'en diu una panificadora. Ara hi ha aki diferents marques, la meva la vaig comprar al Media Market i valia 69 €,també sé k en venen al corte inglès (alla ho venen tot) pero és més cara.
Bé la màquina té un motlle adins, hi es tracta de posar els ingredients i les quantitats de farina, aigua sal,oli,sucre...i llevat... k et diuen les instruccions de cada màquina, apretes un botó...i al cap de unes tres hores...JA TENS EL PA CUIT!! Je Je...fa molt bona olor, i dura uns 2 o 3 dies en perfectes condicions. Es clar ..la forma del pa es com si fos un pa de motlle. Jo li afegeixo segons el dia, orenga,sèsam,llinosa, anous....i està molt bó.

Ah!!! Jo no hi tinc cap comissió eh!!La meva filla petita em diu k estic tan entusiasmada amb el pa k podria vendre les màquines k vulgués !!

Aviat possaré fotos del pa k mengem.

5 comentaris:

  1. Sembla molt fàcil de fer. Està bé aixó que duri 3 ó 4 dies. Haurem de provar-ho...

    ResponElimina
  2. molt bò el pa, pero les vistes son impresionants !! aixó es Barcelona?

    Que bonic és aixecar-se i veure aquestes vistes, et dóna espiritu i mitja vida.

    Salut !

    ResponElimina
  3. Ai, nosaltres també fem el pa els caps de setmana, que tenim una màquina d'aquestes a la muntanya... pq aqui a bcn no ens hi cap amb la mini-cuina...jeje!!! i és fantàstic! i queda boníssim! la meva màquina és del Lidl, i la farina moltes vegades també la compro allà, que ja ve amb cereals o el que sigui...
    petons!

    ResponElimina
  4. yo l´habia vista i he pensat comprarla y amb els vostres comentaris m´he decidit.
    Hem paraba saber si el pá sortiria bó i veig que si.

    ResponElimina
  5. no se leer la entrada, pero lo que he "intuido" es que tienes una panificadora, yo tambien ¿no es fantática? en casa la llamamos la máquina infernal... tengo que controlarme, he engordado pero me encanta usarla y he encontrado unos blogs de autenticas artistas panaderas, los visito cuando quiero hacer panes nuevos...

    ResponElimina