1 de maig del 2007

Necesser per al Victor





VICTOR !!! Tengo esta sorpresa para ti. Ya he acabado el neceser para el gimnasioque me pediste, ahora ya teneis uno para ti y otro para Clara. Te gusta ?? Pues quando querais ya pasareis a recogerlo.Un beso!!
Avui a la tarda he fet aquest necesser per el meu futur gendre i com k tardare uns dies a veurel's donç l'he possat al blog i aixi el Victor es fara idea del regalet k li he fet.
Què os sembla ? Esta fet de roba de camisa i la butxaca d'una roba k en tenia nomes un trossat. L'he acolxat seguint els quadres , a màquina.

20 comentaris:

  1. Carai que rapid !!! Això si que es divertit!!!! gracies mare!!

    ResponElimina
  2. Ole, molt xulo. Les robes molt encertades i la forma, tot m'agrada molt. Petons

    ResponElimina
  3. Caram Lurdes!El k fa la tecnologia !! Aquesta vegada k no he pogut venir corrents a ensenyart-ho ja ho has vist per internet!!Quí ho havia de dir !!

    ResponElimina
  4. Caram Lurdes!El k fa la tecnologia !! Aquesta vegada k no he pogut venir corrents a ensenyart-ho ja ho has vist per internet!!Quí ho havia de dir !!

    ResponElimina
  5. Gràcies pel comentari. Les bosses són molt boniques. M'agrada especialment la del pa. Això de la màquina deu ser tot un invent, oi? Jo n'havia fet a casa seguint unas recepta irlandesa, sortia molt bo.
    Referit a les aplicacions, tot està cosit a mà (de la meva sogra...)ha fet punt de trau, i també de "tallo". Ella ha fet patch i sap molt de costura. Salut i ens veiem!

    ResponElimina
  6. Thanks for stopping by my blog and for your comments. In return, I have just found your blog too and I will be back to visit.

    ResponElimina
  7. Quines bosses més "xules". La manta m'agrada molt perquè, tot i que els meus coixins tenen molts tons blaus, m'agraden molt els tons càlids, torrats, verds, taronges... una mica els colors de la tardor. És gaire difícil acoltxar a màquina? Estic a punt de perdre la paciència amb l'acoltxat d'un quilt que li he fet a la meva filla petita, de log-cabin, i estava pensant d'aprendre a fer-ho a màquina. Explica'ns més coses del pa, quina màquina tens, farines, temps...

    ResponElimina
  8. ¡Hola!
    Me gusta el detalle del botón, pero no entiendo la mitad de lo que escribes, tendré que aprender catalán.
    ...y gracias.

    ResponElimina
  9. nice bags! I wish a long life to your blog!
    thank you for visiting mine.

    ResponElimina
  10. You look like you have many interests. Thank you for visiting.

    ResponElimina
  11. Gracias por visitar mi blog,y veo que hace poco tienes el tuyo. Esto sera un comienzo de grandes obras, ya veras

    ResponElimina
  12. Realment molt bonic. Això d'utilitzar roba de camisa ha sigut un encert.

    ResponElimina
  13. Muy bontio el neceser, pero la bolsa para el pan me ha encantado.
    A ver si nos explicas un poco más eso de hacer el pan, no se de que máquina hablas.

    Gracias por visitarme.

    ResponElimina
  14. Ep, t'ha quedat super maco!
    jo tinc pendent fer un necesser també... però això de posar cremalleres no ho he fet mai i no sé si me'n sortiré... a veure si ho provo!
    fins ara!

    ResponElimina
  15. hola, soc la rakel, i primer benvinguda a bloger, ja veuras que be tho pasaras, ha el teu blog esta molt bé, a mi també me agrada molt fer bosses, bossetas....

    ResponElimina
  16. mol maco el nesecer del gendre,jaja
    el deus de apreciar molt,faig tot tipus de labors es la meua vocacio i profesio.

    ResponElimina
  17. Ha quedat maquíssim!!! Jo tinc un fotimer de camises de quadres guardades però encara no he trobat un destí.
    ¿Vas rebre el meu mail sobre el comptador? Es que no sé que li passa al meu correu que fa dies que fa el tonto.

    ResponElimina
  18. Laura! Si ...si...k l'he rebut el teu mail.Sóc jo k encara no te l'he contestat.Perdona x no he tingut temps.T'enviare un altre mailde resposta.Moltes gràcies!!!!

    ResponElimina
  19. A totes les interessades en fer pa....prometo possar mes informació desseguida k pugui....fins aviat!!

    ResponElimina
  20. Gracias por complimentos por mi blog. Very nice bags you make!

    ResponElimina