5 de gener del 2011

Tetera

 He fet aquest mini quilt durant aquestes vacances de Nadal.Pot servir de individual o per servir el té.
 El disseny és de les noies de Desedamas,m'agrada molt les coses que proposen ,les trobo molt divertides i originals.

 Al fer coses petites aprofito per anar practicant diferents formes d'aplicar i d'encoixinar.
De moment la meva filla gran ja el té a casa seva, tot just el vaig acabar ja s'en va enamorar i li vaig regalar.Aquest cop....almenys vaig tenir temps de fer-li fotos.Os agrada?

Marga !! Ja veus en quines coses em diverteixo!!A veure si t'animes.

8 comentaris:

  1. Ja l'has acabat!.. No m'estranya que li hagia agradat a la teva filla és.. preciós !! Ets una artista et felicito!!

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada molt. És divertit, vistós, original...

    Feliç any

    ResponElimina
  3. Hola Montse, feliç any !!!! M'encanta com t'ha quedat i a mes molt i molt divertit. Petonets

    ResponElimina
  4. T'ha quedat genial. I m'agrada molt l'encoixinat, es nota que tens pràctica. Petons.

    ResponElimina
  5. Que "guapet"! M'encanta! Quins colors!

    Feliç any i molts, molts petonets!

    ResponElimina
  6. T'ha quedat molt i molt bonic. Estic impressionada de les coses que feu amb el fil i l'agulla...A creativa vaig comprar uns dissenys a Desedamas però els meus han acabat lluint emmarcats en una paret de casa meva. Sóc incapaç de fer una cosa semblant! felicitats!

    ResponElimina