8 de desembre del 2010

Coixí nou

Si....si...ja sé que fa mooooooltísims dies que no poso res de res en el blog....però jo vaig fent...poc a poc....aquí us ensenyo un coixí amb robes del Kaffe Fasset i robes fabricades a la India ...que guardava fins a trobar la ocasió per tallar-les ...i ara ja he trobat la ocasió ..i aquest es el resultat!!!

AA mi m'agrada molt com ha quedat ...i m'ho he passat molt bé fent-lo, ja veieu que cada quadre és diferent. Aprofito de fer coses de tamany petit per anar practicant l'encoixinat lliure.

Aquí veieu un detall.

I aquí el coixí per la banda del darrera. He posat una cremallera però està molt mal posada perquè quan estic acabant alguna cosa ....és quan faig disbarats perquè nomès vui acabar-ho.....com sigui...no m'inporta res més i no m'agrada desfer res...amb això sóc un desastre.
També he fet una altre bosseta per un ordinador portàtil amb robes japoneses, que em va sortir molt maco però l'he regalat a la meva filla Clara...i no vaig tenir temps ni de fer-li una foto per possar-la al blog...li hauré de dir que me la envii.
Bé fins una altre ocasió....un petonet!!

9 comentaris:

  1. Hola!!!
    que bé, un coixí nou!! I això de l'encoixinat, ja ho domines, eh? jo encara no m'hi he posat... i hauria de fer-ho, però em fa mitja mandra perquè no tinc temps...
    Va, a veure si ens ensenyes més coses.

    Un petó!
    Bet

    ResponElimina
  2. Uauuuuu.....preciós, la combinació xulíssima , molt ben combinades i molt ben encoixinat Ets una artistaaa

    ResponElimina
  3. Gaupo!!!!!! de verdad, el acolchado es perfecto.
    Besos.

    ResponElimina
  4. Molt xulo!. Et queda molt bé l'encoixinat. I la cremallera a la foto sembla ben posada.
    Ja tinc ganes de veure'l en directe.

    ResponElimina
  5. És molt macooo, i la cremallera je je perquè ho dius si no es nota.
    També trobo monissim el regal per la Teresa!!!

    ResponElimina
  6. Hola ,que maco t'aquedat el coixi es molt original,,i el regal per la Teresa ,precios ,,,T'e trobat de casualitat i em faig seguidora teva ,magraden els teus treballs .Un peto Dolors
    Si em vols visitar el meu blog es
    patchworkipuntdecreu.blogspot.com

    ResponElimina
  7. Quin coixí tan vistós!. Jo en tinc un fet per la meva sogre que en fa moltes coses i la veritat és que igual que el teu, cadascú té el seu toc personal que el fa diferent, amb un estil propi, amb un caliu que és d'agraïr. Realment em trec el barret davant un treball tan bonic (això de la cremallera només ho veu`s tú...) je,je. Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Tot i que soc una persona quadriculada, m'ha agradat molt que els teus quadres siguin asimètrics.
    Un enginyer que li agrada mirar el mon amb regle i escaire.
    Felicitats

    ResponElimina
  9. Mare, t'ha quedat preciós! aquest encara no l'he vist acabat, me l'has d'ensenyar per skype! Veig que això de tenir el teu taller a la meva habitació ara que no hi sóc, dóna resultats jaja
    una abraçada enorme!!!

    ResponElimina