15 d’agost del 2010

Bossa d'estiu acabada!!



La bossa que em va ensenyar la Bet ....ja està acabada!! Veieu les fotos de les dues cares de la bossa.De moment ja té destinatària...li va agradar molt a la meva filla gran.


L'hi he posat un folre que m'agrada molt.... a vegades tinc problemes amb quina roba posar adins de les bosses perquè les robes que tinc a casa no tinc trossos grossos i llavors si trobo la roba que m'hi agrada llavors no en tinc prou!! Quina ràbia que fa, no os passa això?

I ara veieu el meu gos Sam que em va mirant mentre jo vaig fent les fotos ..a la meva nova creació!!

Ja veus Bet...moltes gràcies per la teva aportació!! Ara m'en faré un altre per l'hivern!!

10 comentaris:

  1. Que bonic !!! jo també el tinc es molt comode. Petonets Montse

    ResponElimina
  2. Montse, t'ha quedat xulíssim!! Moltes de res!

    ResponElimina
  3. Montse t'ha quedat preciosa aquesta bossa! els colors molt encertats!
    Petons
    Laura

    ResponElimina
  4. Una bossa molt ben feta i segurament molt pràctica.
    M'agraden els teus treballs. Et vaig seguint el bloc.

    ResponElimina
  5. Quina bossa més bonica!, les teves filles van a la moda segur amb una mare tant activa!,però si et fas una PER A TÚ, també estarà bé,eh? A reveure.

    ResponElimina
  6. Mare, la bossa t'ha quedat perfecte! un petonet!

    ResponElimina
  7. Visita nuestro nuevo Blog: www.patchencasa.blogspot.com
    Sorteamos 5 lotes de libros y 50 unidades de nuestra revista "Patchwork en Casa"
    Apúntate!!! Tienes hasta el 30 de Septiembre

    ResponElimina
  8. M'encanta el bolso, és genial i sobretot les teles escollides.

    Petonets

    ResponElimina