20 de març del 2010

Despres de la neu.....

Les meves compres a Sitges....encara no les havia ensenyat!!

 

Aquests paquetets de robes de colors llisos de la Rosario Casanovas són teixits i tenyits a mà a l'India, l'any passat també en vaig comprar amb altres colors, m'agraden molt els colors són molt degradats.

Les altres son totes japoneses...també són les meves preferides.
I desprès de mirarme-les i tocar-les....la mateixa pregunta ....què puc fer amb elles?...i mentre ho vaig rumiant....prenc una tassa de un bon té.....

6 comentaris:

  1. Qualsevol cosa que facis serà bonica perquè les robes ho són. Que aprofiti el té.
    Petons
    Glòria

    ResponElimina
  2. jo les vaig veure, son maquissimes, jo t'acompanyo però amb un bon cafè.

    ResponElimina
  3. Encara et queda temps per pensar entre el mòbil i el Mac? Un bon te sempre ve de gust però amb aquesta tasa mmmmmm.... és preciosa!!!!

    ResponElimina
  4. No entenc com pots estar a tants llocs, amb la feinada que comporta cada cosa ( els gossos, aquestes merevelles de feines de patchwork, ...). Tot i que cal dir que conec a un "soci" teu de ben a prop que tampoc sap quedar-se enrera en res.

    Una abraçada

    ResponElimina
  5. buff... Jo encara és hora que ensenyi les meves! Em vaig deixar força euros, a la Fira! :S Ja ens diràs per a què les fas servir! :D

    ResponElimina
  6. Hola! mooolt xulo el teu blog, tens coses molt maques! què boniques les teles! t'aniré seguint per aquí!

    ResponElimina