15 d’octubre del 2008

St.Feliu de Guixols



El dissapte passat....cap a Sant Feliu de Guixols...s'ha dit!!! Amb la meva amiga Lurdes vem passar un dia fantàstic. De exposició en exposició ho vem recòrrer tot.
Aqui os poso les unes quantes fotos ...més o menys ...són les que més em van agradar.




Aquest quilt va tenir un premi...... a nosaltres també ens va agradar molt. Sencill...armoniós..ben fet...fantàstics elscolors...un deu!!!!





Un detall d'un altre quilt
























Aquest són classics....però els trobo ....sempre ENCANTADORS !!!














Espectacular...no sé pas ...com ho fan ...

En fi una bona disfrutada!!! Hi veu anar ? Os va agradar? Veu tenir problemes per trobar-ho tot? I els horaris ? Nosaltres vem pensar que tancar el migdia era un atrás almenys en cap de setmana. Ja em direu la vostra opinió,val?

3 comentaris:

  1. Jo no vaig poguer anar !!! els quilts que he vist m'han agradat molt !!!

    ResponElimina
  2. Jo tampoc hi he pogut anar... però em quedo amb el quilt que li has posat un deu! super modern i els colors i tot , precios!!!

    ResponElimina