27 de setembre del 2008

Més coixins...més pa.....i la meva collita


Aqui poso aquestes fotos dels coixins que he fet per la meva filla Clara. El seu sofà és d'un color teula i els coixins els he fet per el seu sofà.

No se que em passa pero hi ha fotos que quan les puja Picassa me les gira!!!

Aqui potser es veuen millor.



Una vista del detall dels quadrats.Els coixins estan fets a mà i a màquina,però l'encoixinat està fet a mà-











I ara unes fotos del pa que hem ezmorçat avui.Estava boníssim i molt ben torrat!!









Aquest cistellet és la collita del nostre hort...tomàquets,esbarginies,carbassó...ara ja s'estan acabant...llàstima perquè a l'estiu va molt bé trobar tota aquest verdura tan bona,el meu home s'en cuida del hort ...els caps de setmana...i jo vaig a collir ....i esclar també em toca cuinar-ho!!







Fins aviat!!










9 comentaris:

  1. Mira la que parla... Doncs fonamentalment d'hores de dormir. Ara faig el passeig pels blocs mentre em prenc un iogurt. Després m'assento al sofà i apa, a cosir s'ha dit. Les peques ja són a dormir. A vegades se'n passen les hores, Ahir, me'n vaig anar a dormir a la una. A vegades també ho faig després de dinar i abans d'anar al cole a buscar-les. Això m'allibero de les tensions. No em cal anar al psicòleg.
    Petonets
    Júlia

    ResponElimina
  2. No se catalan,yo miro las fotos
    y los cojines me gustan
    bss

    ResponElimina
  3. Els coixins t'han quedat maquíssims! I la collita.... qué t'haig de dir?? Ets de les meves!! Fa molt de goig quan pots collir coses del teu hortet i menjar-te-les.

    ResponElimina
  4. Els tons dels coixins molt càlids, i combinen molt bé amb el sofà.

    El pa...., ha d'estar boníssim. I que puc dir de les verdures??, és una sort tenir un hortet i menjar el que has plantat!!!!!

    Un petonet.

    ResponElimina
  5. Que xulos queden amb el sofà. I quina bona pinta aquest pa !!!

    ResponElimina
  6. A casa nostra acabem de fer pa,però no tan torradet com el teu. M'agrada molt sentir l'olor mentre sóc a casa i sobretot quan refresca a fora.A l'hort no tinc tanta sort,els tomàquets i encara,les mongetes se les mengen els cargols.Bon Profit!

    ResponElimina
  7. Una monada de coixins !!!m'agrada tot, els colors, y el pa quina bona pinta te !!!!

    ResponElimina
  8. Uuuaaaaaaaa! M'encanten els coixins!!! preciosos! Les robes i l'encoixinat que has fet, t'ha quedat preciós! felicitats!

    ResponElimina
  9. Quina xulada de coixins! M'agrada molt la combinació de robes, són uns colors molt càlids. El pa fa una pinta estupenda. A casa també en fem, dos o tres cops la setmana, per esmorçar va molt bé tenir pa fet a casa. I l'hort, quina enveja... nosaltres hem plantat tomàquets i pebrots a unes jardineres al balcó i, tot i que la collita ha estat minsa, eren molt bons.
    A reveure,

    Blanca

    ResponElimina